Florina Management Consultants
 
Home
Company
Consulting
Expertise
Customers
Board
Email
Norsk nettside
 

Anskaffelser

Å anskaffe et nytt administrativt system, ERP-løsning eller salgsstøttesystem er en vanskelig affære.
  • Hvordan skal du finner et system som passer til din bedrift?
  • Hvordan skal du sikre deg at systemet kommer å fungere?
  • Hvordan skal du passe på at løsningen leveres innenfor kostnadsrammen?
  • Og ikke minst: hvordan klarer de ansatte overgangen til det nye systemet?

Vi har spesialisert oss på å assistere bedrifter i anskaffelser. Dermed kan du oppnå disse mål!

 
Våre tjenester er bl.a.:

  • Behovsanalyse og kravspesifisering
  • Utarbeidelse av tilbudsgrunnlag
  • Gjennomføring av anskaffelsesprosedyrer
  • Evaluering av tilbud
  • Utforming av kontraktsdokumenter (inkl SLA)

Jeg jobber ikke teknisk, men heller tett opptil forretningsutvikling. Jeg legger stor vekt på å levere prosjekter innenfor definerte rammer for resultater, tid og kostnader.

Hvorfor bruke meg? Det er ofte vanskelig for dine medarbeidere å finne nok tid og fokus til gjennomføring av slike prosjekter. Dessuten har vi bred erfaring og spisskompetanse på mange områder. Du får godt gjennomførte prosjekter - sammen med kompetanseoverføring til din bedrift.

Å bruke en ekstern konsulent som prosjektleder ved anskaffelser er en forsikringspremie for et godt resultat.

Gi meg muligheten til å vise deg fordelene ved å bruke mine tjenester. Ta gjerne kontakt hvis du vil ha et uforpliktende møte hvor jeg presenterer mine tjenester nærmere. Ring meg på 90063300 eller send en epost på .


Les mer om våre øvrige tjenester
 
 
 ©  Copyright  2000-2017 Hjem | Om oss | Kontakt info
Florina www.florina.no +47 900 63 300